Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy informuje, że od poniedziałku 3.08 rozpoczyna się przyjmowanie wniosków na powyższe świadczenia w formie papierowej.
Wnioski można składać:
Papierowo:
- W Urzędzie Dzielnicy Ochota przy ul. Grójeckiej 17a
- W siedzibie Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Białobrzeskiej 26 – już teraz można zapisać się na termin wizyty pod numerem 22-578-34-63
Listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej
Elektronicznie za pośrednictwem:
- portalu Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl/) z podpisem elektronicznym
- PUE ZUS (https://www.zus.pl/portal/logowanie.npi) z podpisem elektronicznym
Przypominamy, że:
Świadczenie 500+ przyznane na wnioski złożone od lipca 2019 r. obowiązują do 31 maja 2021 r.
Aby uzyskać świadczenie 500+ od 1 czerwca 2021 r. należy składać wnioski :
- Elektronicznie: PUE ZUS, Emp@tia, bankowość internetowa już od 1 lutego 2021r.
- Tradycyjnie papierowo: w Urzędzie Dzielnicy lub poprzez Pocztę Polską od 1 kwietnia 2021 r.