Urząd Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przypomina, że od 2021 obowiązują nowe daty składania wniosków oraz okres, na który świadczenie będzie przyznane.
Nowy okres świadczeniowy 500+ będzie obowiązywał od 1 czerwca każdego roku do 31 maja roku następnego.
Aby uzyskać świadczenie 500+ od 1 czerwca 2021 r. należy złożyć wniosek:
Elektronicznie: PUE ZUS, Emp@tia, bankowość internetową już od 1 lutego 2021r.
Tradycyjnie papierowo: w Urzędzie Dzielnicy lub poprzez Pocztę Polską od 1 kwietnia 2021 r.
Wnioski można składać:
Elektronicznie od 1 lutego za pośrednictwem:
portalu Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl/) z podpisem elektronicznym
PUE ZUS (https://www.zus.pl/portal/logowanie.npi) z podpisem elektronicznym
poprzez bankowość elektroniczną
Papierowo od 1 kwietnia:
W Urzędzie Dzielnicy Ochota przy ul. Grójeckiej 17a
W siedzibie Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia przy ul. Białobrzeskiej 26
Listownie za pośrednictwem Poczty Polskiej
Przypominamy że:
Świadczenie 500+ przyznane na wnioski złożone po 1 lipca 2019 r. obowiązuje do 31 maja 2021 r.
Więcej informacji: www.gov.pl